Case

Upsell

UPSELL

Opgericht in 2009, biedt Upsell een end-to-end oplossing om uw merk of dienst te commercialiseren via een high-end e-fulfilment oplossing. Upsell verzorgt opslag, online betalingen en logistiek, verwerkt orders en voert uitgebreide online marketing uit om uw online verkoop en conversies te stimuleren.

Om de online e-commerce strategie te realiseren gebruikt Upsell Magento als e-commerce platform. Met Magento heeft Upsell de mogelijkheid om nieuwe merken op hun platform te integreren. Elk merk heeft een persoonlijke look-and-feel, marketingaanpak, handling en e-commerce strategie.

PHPro stond in voor: analyse , ontwikkeling

Details

CLIENT

UPSELL

TOOLS

Magento

Specificaties

  • Gebaseerd op Magento platform
  • Meerkanaals
  • Integratie met aanbieders van productcontent (ijsblokjes, Ingram micro)
  • Integratie met ERP
  • Afrekenen in één stap
  • Etiketten
  • Meertalig
  • Geavanceerde configureerbare producten

IceCat / Ingram micro

Sommige webwinkels op het Upsell platform hebben integraties met product content providers zoals icecat en Ingram Micro. Alle productinformatie wordt geduwd vanuit platformen van derden. Op deze manier verhoogt Upsell zijn tijdsefficiëntie en kan het zich concentreren op het realiseren van meer conversies en klanttevredenheid.

Integratie met Kiala & Ogone

Het hele platform is gekoppeld aan de betalingsdienstaanbieder Ogone en biedt de mogelijkheid om te kiezen uit een afhaalpunt van Kiala bij het afronden van een bestelling. Door het aanbieden van verschillende betaalmethoden en logistieke opties wordt het merendeel van de online klanten bereikt.

Integratie met Kiala & Ogone

Het hele platform is gekoppeld aan de betalingsdienstaanbieder Ogone en biedt de mogelijkheid om te kiezen uit een afhaalpunt van Kiala bij het afronden van een bestelling. De meerderheid van de online klanten biedt verschillende betalingsmethodes en logistieke opties en de meerderheid van de online klanten is Geavanceerde e-mailmarketing.

Klantgegevens worden gesynchroniseerd met de e-mailmarketingsoftware van Copernica om de klantgerichtheid te verbeteren. Door in staat te zijn om achtergelaten winkelwagentje aan te pakken, zelfs als de klant de pagina van de betalingsdienstaanbieder verlaat, slaagt Upsell erin om de online conversie te verhogen.