Brand profiling

Injection: Brand profiling


Ontdek uw merk
In een Brand Profiling herbekijken we het waardevoorstel (het concrete voordeel voor de doelmarkt), de Unique Selling Points of USP's (wat maakt de klant anders tov de concurrentie) en de doelgroep van de klant.

Case
Pia is online marketeer bij een hip reisbureau actief in de Benelux. Een jaar geleden heeft hun vaste communicatiebureau de USP 's van het reisbureau in kaart gebracht en op de website geplaatst. De huidige USP's zijn als volgt: 12 vaste winkelpunten, 2. De beste service van de Benelux, 3. Altijd topdeals. Pia twijfelt echter of deze Unique Selling Points het verhaal van het bedrijf wel aantrekkelijk maken. Overtuigen deze USP's wel effectief nieuwe bezoekers om te boeken via de website?

Wat haal je eruit?

  • Herontdek je merk
  • Spreek je doelgroep beter aan
  • Verhoog je merkbekendheid

Meer weten?