Online feedback

Injection: Online feedback


De klant aan het woord

Feedback is cruciaal om meer omzet te behalen op een website of webwinkel. Door bezoekers feedback te laten geven over producten, elementen, webpagina's en procedures kunnen er belangrijke conclusies worden getrokken.

Case

Harry's webwinkel is er ééntje voor echte mannen! De webshop verkoopt onderdelen voor Harley Davidsons. Harry merkt op een dag dat zijn topproduct niet meer zo goed verkoopt. Na een gesprek met zijn webanalist ontdekt hij dat er echter geen daling in het aantal bezoekers is. Harry denkt plots terug aan de nieuwe look van de website die hij vorige week live heeft gezet. Zou het kunnen dat de wijzigingen van de productomschrijving, afbeeldingen en kleuren hiervoor verantwoordelijk zijn? Kan hij dit gewoon niet (subtiel) vragen aan zijn bezoekers?

 

Wat haal je eruit?

  • Hoor de (harde) waarheid van jouw bezoekers
  • Ontdek waar er obstakels liggen voor jouw bezoekers
  • Zorg voor een optimale gebruikersbeleving

Meer weten?